Pretraži

Najčešća pitanja

KAKO MOGU VRATITI ILI ZAMIJENITI POGREŠNO NARUČENU ROBU?

Imate pravo na povrat i zamjenu naručene robe u roku 14 dana nakon primitka iste.

Detaljne uvjete povrata/zamjene naručene robe možete pročitati ovdje.

Kupac sam snosi troškove dostave za povrat robe.

 

KADA MOGU OČEKIVATI ISPORUKU NARUČENE ROBE?

Rok slanja naručene robe za:

  •          plaćanje putem transakcijskog računa je pet (5) radnih dana od dana primitka uplate na račun,
  •          kartično online plaćanje je četiri (4) radna dana od dana narudžbe na Vulkal.hr online trgovini,
  •          otoke je sedam (7) radnih dana.

Rok slanja robe produžuje se za do deset (10) radnih dana ukoliko iste trenutno nema zalihi što se odnosi i na artikle na kojima je naznačen rok isporuke 10 radnih dana.

Uvjeti se odnose na dostavu na području Republike Hrvatske.

Moguće je i preuzimanje artikala u poslovnici ukoliko prilikom online kupnje odaberete opciju "Plaćanje gotovinom/pouzećem u poslovnici". U tom slučaju artikli će biti rezervirani na Vaše ime maksimalno tri (3) radna dana.

Više o pravilima dostave pročitajte ovdje.

 

KOJI JE ROK POVRATA NOVCA?

Vulkal d.o.o. će u potpunosti vratiti plaćeni iznos naručene robe na isti način kojim ste izvršili plaćanje prilikom narudžbe.

Virmansko plaćanje/gotovinsko plaćanje po pouzeću: povrat sredstava izvršit će se na Vaš bankovni račun u roku od 1 do 3 radna dana.

Kartično online plaćanje: povrati sredstava ovise o banci i kartičnom brendu i mogu trajati od 1 do 28 dana.

 

ZAŠTO NA MOJU E-MAIL ADRESU NIJE DOŠLA POTVRDA O NARUDŽBI?

Potvrda o narudžbi generira se i šalje automatski po zaključenju narudžbe.

Ukoliko je niste zaprimili u Ulaznu poštu, provjerite i sandučić Neželjene pošte (Spam).

U slučaju da potvrda nije zaprimljena ni u jedan sandučić, kontaktirajte nas na [email protected].