POŠTOVANI KUPCI, ZBOG POVEĆANOG OBIMA POSLA VRIJEME ISPORUKE GUMA MOŽE SE PRODUŽITI ZA 2-3 DANA
POŠTOVANI KUPCI, ZBOG POVEĆANOG OBIMA POSLA VRIJEME ISPORUKE GUMA MOŽE SE PRODUŽITI ZA 2-3 DANA
Pretraži
Povratak na ostale objave

Što je TPMS senzor i na koji način radi?

Što je TPMS senzor i na koji način radi?

TPMS senzori za kontrolu pritiska guma od 2015. godine zakonski su obvezna za sva nova vozila. Uloga sustava za nadzora tlaka u gumama je da upozorava vozača na gubitak tlak u jednoj ili više guma što može stvoriti nesigurne uvjete vožnje. Indikator TPMS senzora za kontrolu pritiska guma je žuti simbol koji svijetli na kontrolnoj ploči, oblika potkove s uskličnikom. 

Prije nego je postao zajednički simbol upozorenja za gubitak tlaka u gumama, kako bi provjerili tlak u gumama, vozači su morali izaći iz vozila ii izmjeriti tlak pomoću mjerača tlaka. Uz nekoliko izuzetaka, mjerač tlaka je bio jedini alat dostupan vozačima. Kao odgovor učestalim nesrećama uzrokovanim neispravnim tlakom u gumama, američka vlada je donijela, tzv. TREAD -  Zakon o poboljšanju opoziva u prometu, Odgovornosti i Dokumentaciji prema kojem su nova vozila obvezna imati senzore kojima se prati tlak u gumama. 

 

Postoje 2 vrste TPMS senzora - direktni i indirektni. 

 

DIREKTNI I INDIREKTNI TPMS SENZOR I KAKO RADE?

Indirektni TPMS sustavi mjere broj okretaja svakog kotača, a računalni sustavi ih onda uspoređuju međusobno i s drugim podacima o radu vozila, poput brzine. Bazirani na temelju stope broja okretaja svakog kotača, računalo mjeri relativnu veličinu guma i kada se kotači počnu okretati brže nego očekivano, računalo gumu prepoznaje kao praznu i upozorava vozača na gubitak tlaka. Indirektni sustav kontrole tlaka u gumama zapravo ne mjeri pritisak već po broju okretaja i brzini istih, vozaču daje upozorenje o tlaku.

 

Za razliku indirektnog TPMS senzora, direktni TPMS prati specifičnu razinu pritiska pomoću mjera pritiska tlaka u svakoj od guma. Direktni TPMS sustav praćenja može pružiti i informacije o temperaturi te sve svoje podatke šalje u centralizirani upravljački modul gdje se ti podaci analiziraju, interpretiraju i, ako je tlak u gumama niži nego što bi trebao biti, podaci se prenose izravno na kontrolnu ploču na kojoj se pali žuta lampica kao upozorenje. Svaki od senzora ima svoj jedinstveni serijski broj koji pomaže u preciznijoj obradi podataka između sebe i sustava na drugim vozilima, ali i očitavanju tlaka za svaku pojedinu gumu.



Vulkal u svojoj ponudi nudi razne vrste senzora, a među njima izdvajamo senzore renomirane tvrtke Schrader.



SCHRADER TPMS SENZORI

S više od 165 godina iskustva, svjetski lider u dizajnu i proizvodnji senzorskih tehnologija, stvorio je inovativna rješenja kojima mnogi vjeruju. Tvrtka Schrader svojim je radom započela davne 1844. Godine. Osnovao ju je njemački imigrant August Schrader, a svoju prvu malu radionicu otvorio je na Manhattanu. Iako se fokus tvrtke proširio tijekom godina, Augustova strast za inovacijama i produkcijom visoko kvalitetnih proizvoda i danas nastavlja gurati Schrader naprijed, čineći ju tako tvrtkom, ali i brandom, čijim TPMS senzorima i danas vjeruju mnogi. 

 

ZAŠTO SCHRADER?

Schrader se izuzetno ponosi proizvodnjom svojih visokokvalitetnih i inovativnih rješenja za senzoričke potrebe automobilske industrije. Svi Schrader proizvodi imaju OE kvalitetu i dizajnirani su tako da odgovaraju i funkcioniraju točno kao OE proizvod.

  • Nepopustljiva usluga - izvorni Schrader ventil omogućio je korisnicima dodatne kilometre.

  • Schraderov paket direktne TPMS tehnologije je sve što vam treba - Kvaliteta Schrader TPMS proteže se od ventila do senzora i između preko 40 zamršenih komponenti između.

  • Nisu sva TPMS rješenja kreirana jednako - Schraderov OEM, pomoćne usluge i servisi su jednako dobri kao i dijelovi koji idu u njihovu primjenu i opremu.

  • Inovacije po mjeri kupca - Schrader naporno radi na pružanju naprednih rješenja usmjerenih na kupce prema današnjim potrebama i sutrašnjim mogućnostima.

  • Vizija, inženjering i snaga suradnje - od dizajna ventila koji se probio na tržište kojeg je stvorio August Schrader 1844. godine do inovativnih TPMS sustava za sigurnu vožnji, danas gotovo  nema proizvedenog niti jednog automobila koji ne koristi tehnologiju, a koju je prvotno dizajnirao Schrader.



Ukoliko vam je jedan od senzora neispravan ili nabavljate novi set kotača potrebno je ugraditi tipski ili zamjenski senzor. Pronađite svoj odgovarajući Schrader senzor, pogledajte ponudu ostalih senzora ili kontaktirajte jednu od Vulkalovih poslovnica za dodatne informacije o TPMS senzorima.